En massa inlägg!

9 inlägg eller nu är det ny dag men för mig är det fortfarande Måndag tills jag vaknar upp på eftermiddagen då känner jag att det är en ny dag! Men 9 inlägg idag , chokandes va? Jo, jag vet! Haha fortsätt så Erica♥
Och det är mycket skrivet på alla :O grymt.. haha juste sa ju att Elin skulle bli sur eller "sur" skämt-o-sido vi driver med varann men haha över alla mina väsk-in-köp! =P vi alltså haha...
Men nu måste jag sova klockan är mycket jag ska städa , vill inte sova bort hela dagen , det börjar bli ljust så jag ska sova en gigantisk puss och kram från eran lilla Piinksugar flicka!



Gammal bild på mig men den får duga , ser glad ut och jag känner mig väldigt glad nu tror den är resan : ) känner mig taggad!

Somna med ett léende på läpparna..?

Kommentarer
Postat av: REBECKQ

haha nejdå, vad kul att du gör det :D

2009-07-07 @ 10:01:26
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0