En uppdatering..

Nu är jag mätt efter pizzan , hittat telefonen jag vill ha billigt nu är frågan hur jag ska få tag i pengar till den har inte mycket på kontot.. Hmm.. aja men snart kanske jag ska ut med totte en promenad eller bara ut med en kompis jag har ont i huvudet så vill ha frisk luft.. Juste idag har telefonen ringt och smsat hela dagen men men två av smsen var ena från The phone house att min mobil kommit jag gick upp hämta ut den fick en helt ny alltså hela var utbytt så nya knappar och allt skönt men vet att samma problem kommer komma tillbaka .. aja sen ett från polisen jag blev chokad men det var ju... mitt pass som hade kommit , jag blir aldrig nöjd med bilder inte passet i alla fall aja jag ska ju "bara" ha det till 2014 haha "verkligen bara" jaja , kommer skämas.. hihi
Var i stan med M träffa hennes pappa sen har det inte hänt mycket mer , imorgon kanske jag ska till landet men kanske ska till min moster på Söndag så får se om jag kan följa med men men..
Har sovit hos M från i Tisdags till idag fick en jätte söt tröja utav henne kan fota den sen men nu ska jag sitta här ett tag till sen ut eller något , puss och kram från;

Eran Erica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0