Ett bra tag sedan..

Hemma , har varit det ett tag men suttit och pratat med Liisa vilket har varit kul för det var ett riktigt bra tag sedan..
Åkte ut i måndags, satt och läste hela tågåktturen det gick jätte fort och jag kom snabbt in i boken den var jätte bra!
Sen mötte mamma och pappa upp mig vid stationen vi gick och handla saker som behövs till resan massa underkläder, det älskar jag och handla , det är en viktig sak för mig!
Sen har jag badat och slappat , fått massa besök , som exempel min bror hans tjej och barn , deras dotter är så söt!
Aja Ska upp och jobba imorgon förhoppningsvis skjutsar pappa mig! Puss och kram kolla ... www.absoluterica.blogg.se för en massa bilder!

Go' Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0