Ny kamera!

Är super glad! Vet ni varför... Fått en ny kamera!
Min andra är på lagning men skulle inte komma nu om den ens kommer tillbaka det var osäkert, kommer den tillbaka får mamma den ( : Så vi gjorde ett byte!
Fick ett större minneskort så nu kan jag fota massa speciellt till resan! , den tar fina bilder , nu är den på laddning, den har även färgen rosa matchar namnet mycket! Får se om jag sover hos mammas moster ikväll , puss och kram från glada mig!
Idag på jobbet gick allt jätte bra kul också jag jobbar från 8-15.30 så det är inte så farligt tiden går rätt fort och dom är jätte trevliga!



I love Pink och så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Elin

fin kamera:)<33

2009-07-22 @ 16:13:43
URL: http://eliiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0