Packning?

Jag ville gå ut .. Jag skulle gått ut men det blev inte så istället blev det en mysig hemma kväll med småplocksmat och besök ( : , lite bloggande men nu kanske jag ska ut hoppas det, jag gillar och vara ute inte bara sitta hemma , funderar på vad som behövs köpas till resan :

Schampoo&Balsam
Solskydd , "solkräm" 
Någon klänning
Tandborste




Mer vet jag inte hade inte tänkt och köpa massa saker för jag har en massa och som sagt SPARA!

Nu ringer telefonen ska snacka lite sen möta Elin

Puss och Kram , lägger upp kvällen outfit snart ..

Kommentarer
Postat av: REBECKQ

jojo som jag skrev så är linnena riktigt snygga! men jag skulle inte riktigt våga gå med "tjejer vill ha säkert sex" på min tröja, men du kanske är modigare. och jättebra att du stödjer aids forskningen!

2009-07-06 @ 22:09:40
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0