Tiden går för fort!

Hej Bloggen dålig uppdatering , jo tack jag vet men nu var anledningen till att jag sov hos M så nu ska jag uppdatera vad som hänt dom senaste dagarna . ( :  Jag är jätte glad idag nu är utlandsresan bokad Det kommer bli galet kul , shopping , god mat , sola, bada och ta det lugnt , stort tack mamma ♥
Var med Elin på landet i helgen det var jätte kul bada hela tiden , sjöng åt god mat och bara va' det var urmysig har en massa massa bilder som måste komma upp! : ) Igår kom vi hem och då duscha jag möte Elin igen och va här ett tag N va också här spela kort och åt onyttigt sen gick jag och Elin ut och åt kebab med bröd sen var Elin tvungen att gå hem så jag möte M vi gick runt lite hem till mig och hämta saker sen gjorde vi inte mycket mer .. 
Idag gick jag och mötte , mamma och min syster och boka biljett efter det åt jag och M lunch grekiskt , grillspett med pommes. jätte gott , jag leta resväska . Men sen nämde M att jag fick låna deras tusen tack det behövs! Det är så dyrt och köpa väska? Sen åkte vi tunnelbana in till stan skulle byta min bruna Friis&Company som spruckit överallt men "garanitin" hade gått ut men jag skulle återkomma för att chefen inte var där , hoppas det går igenom och att jag får min lagad älskar den så mycket! Sen blev det... Lite shopping , åh blir galen vet ni kanske ska spärra kortet eller ge det till mamma ett tag .. Handlar upp allt men nu blev det en väska och en plånbok , jätte fint så väskan blir som handbage! Jippie , gud va skönt det känns att få komma iväg från landet ett tag men först ska jag sommarjobba tjäna ihop lite pengar! 

Kärlek, älskar väskor♥ ( Elin kommer döda mig -.- haha förlåt gumman sagt att jag inte ska köpa en till) Suddig bild..

Från gårdagen på grillen ... Liten Vblogg..
Ska göra ett Collage snart sen äta (bilder från landet)

/Erica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0