Tidsfördriv:

Saker Erica Karlsson ångrar:

¤Att jag börja färga håret nu när jag tänker efter var mitt hår jätte fint , brunt med blont i exakt som jag vill ha det nu.
¤Att jag köper upp alla mina pengar på mat och kläder , vilket jag inte alltid behöver.
¤Att jag tog tillbaka en kompis, det ångrar jag idag för personen är skit i dagens läge.
¤Att jag en period skolka, galet dumt , jag ångrar det mycket jag skulle vilja spola tillbaka och lära mig det jag missat, kom ofta försent , Ta vara på tiden , tro mig.
¤Att jag inte tog skolan i första hand, det är ett måste.
¤Att jag lovar mycket, håller inte allt.
¤Att jag inte alltid är trevlig, det är ju en självklarhet?
¤Att jag inte tog ett beslut, i nuläget kunde jag varit lycklig.
¤Att jag förut kunde ljuga , men nu talar jag sanning om allt som hände då till nu.
¤Att jag blir lätt irriterad , på typ allt som stör mig men det inte är med mening.
¤Att jag aldrig går till läkaren, när jag har ont ständigt , kan vara super farligt.
¤Att jag inte gick till en såkallad "sykolog" när jag var mindre och var rädd över en sak.
¤Att jag förut tog datorn före annat så som läxor, onödigt datorn kan va' steg 2.
¤Att jag aldrig kan vara tyst i alla situationer, det är bäst för min egna skull.
¤Att jag köper det jag vet att jag aldrig kommer använda, jag har fler plagg jag aldrig har använt.
¤Att jag lämna mobilen "öppet" när vi fick inbrott, för jag älskade telefonen mycket.

Det var saker jag ångrar stort idag , hittar jag fler skriver jag i det. Listan har jag hittat på helt själv!
Kom upp i rätt mycket, många visste inte det här...

/Erica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0