I ♥ Breakfast

Jag vakna med värsta typ städhumöret jag kan ju inte säga att jag är pigg för jag gick och la mig strax efter fyra och kolla på TV , men imorse skulle min killkompis ringa och väcka mig men jag sov , så jag vakna vid den här tiden , sovit bort hela dagen kallas det . Men när jag vakna , tog jag ur all ren disk ur diskmaskinen och sen putsa min spegel och torka bortet och så sen gjorde jag det bästa utav allt... Frukost! ♥
Ikväll ska jag laga mat står mellan Tacos och Kyckling .. Hmm.. Men i alla fall ska jag börja fixa i ordning mig men än vet jag inte vad jag ska göra ( :



Kommentarer
Postat av: Linda

synd att inte Elin skriver lite också, saknar henne!

2009-07-11 @ 14:27:25
Postat av: Erica

Synd att du är elin för jag har din Ip adress gumman ;) Du är elin och du vet anledningen till att du inte kommer inte för du skrev skit om mig och du drog ut på mitt tålamod och du skrev klart och tydligt jag ska sluta blogga

2009-07-11 @ 14:33:33
URL: http://piinksugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj ledsen men de här är inte Elin som skriver

2009-07-11 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0