Blandat inlägg:

Nu är jag tillbaka eller har varit det över en timma nu mer.. Har pratat i telefonen hela tiden laddat kameran som dog och druckit massa vatten och ätit äpple och lite godis och just nu vill jag bara sluta äta godis och onyttigt helt seriöst , pengar pengar pengar så nu ska JAG inte köpa något själv alltså mat och godis , om det inte finns hemma, Så inget mer onyttigt ska jag hålla ett tag hoppas på det till resan i alla fall kanske lite tidigare .. Snart ska jag sova ska tvätta bort sminket och sen sova imorgon ska jag städa :O tråkigt men göra fint i Garderoben , sätta upp schablonerna på väggen och pynta gud så mysigt , inne dag kanske ? får se..


Haha konstiga bilder ( :
9 videos gjorde vi nu ikväll :O



Ena haha driv-sjunger haha ..
 
Elin och jag uppe i varv jätte kul hade vi i vilket fall!

Ska ringa min moster imorgon kanske åker dit i helgen hoppas det mysigt och avslappnande!
Nu börjar jag bli trött ska sova hemma i min säng inatt var ett tag sen men gu' va skönt det ska bli!
Så min skönhets-sömn ska va' på topp!
Mamma ska baka bullar imorgon gu' va gott! Och juste köpte fil idag åt upp det sista förra veckan alltså jag älskar fil och flingor det bästa jag vet favorit till frukost kommer aldrig tröttna :

Förut var jag inte posetivt inställd till frukost alltså jag hoppa ofta över den men det är jätte viktigt och bra och nu bara älskar jag att vakna upp med hungrig mage och göra en stor frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0