Här ska det sovas!

Som sagt fortfarande jätte glad!
Måste packa snart ska bo hos min mammas moster för att få närmare till jobbet och dessutom ska det bli super mysig dom är så trevliga! Så efter jobbet drar jag dit. Handla mat med mamma och pappa så jag har till lunchen på jobbet!
Håller på fixa bilder till en ny fotoram jätte fin är den men den är inte klar bara fyra svart-vita bilder. Det kommer va fint till mitt rum till svarta möblerna. Jag har jätte ont i huvudet och magen känner mig helsnurrig(?)
Men nu ska jag packa väskan sen blir det att jag jobbar till fredag sen umgås med syster . Minns inte om min mammas moster har data men det tror jag nog då ska jag fråga om jag får blogga lite jag vill inte att bloggen ska vara helt död i fyra dagar ( :
Nej nu måste jag avsluta klockan börjar bli tolv, herregud jag ska upp halv sju!?



packa , packa , packa!


Fin fint!

Go' Natt från Er Erica ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0