Favvo Café


Såå mysig dag, idag!
Hitta ett favorit Café med gigantiska chokladbollar och super god färskpressad apelsinjuice!
Blev ingen bio för vädret var fint så varför då vara inne? Så istället tillbringade jag och M oss på ett café sen köpte vi jordgubbar och satte oss i slussen vid vattnet och njöt det blåste lite men ak så mysigt det var! Jag älskar sommaren!
Blev även lite shopping lämna tillbaka jeans legginsen så fick pengar för dom och då köpte jag jeans jacka! Jätte fint en kort modell sen blev det smycken och hår prylar , örhängen (stora) och en fläta som är som ett diadem även en stil av hippieband jag köpten en smal fläta den är exakt min hårfärg jätte snyggt det ser ut som jag färgat mitt hår för att den ska passa den smälter in jätte fint! Fick även en väska på köpet en strandväska alltid bra och ha!

Älskar dom! ( : örhängerna ser små ut men dom är jätte stora når nästan till axlarna ( : love it!
inte den finaste men det funkar söt är den! <3

Hade de nya solbrillorna hur fräcka som helst älskar ju färgen ; )

Imorgon ska jag upp skapligt ska till mitt sommarjobb för att snacka lite inför sen ska jag nog städa och fixa det behövs faktiskt!

massa bilder , lägger upp mer imorgon på allt M är här , hon sover här så jag vill inte sitta mer vid datorn men imorgon blir det jätte inlägg med massa bilder kolla då! : )
 åhh vill fika imorgon med! Aja vi hörs puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0