Jag älskar sommaren!

Åhh fantastisk dag verkligen lyckad fan vad mysigt jag och Elin hade , vi gick till vårat favorit ställe "sol-och-bad-ställe" såå mysigt.. Jag har blivit jätte brun och röd för jag envisades om att inte smörja in mig men det tar inte lika mycket då.. Blev toast och Cola till "lunch" tack S att du köpte ut det till oss : )
vi köpte ju badmadrass och den användes flitigt! Riktigt kul det var väll den jag fick min färg på ryggen av när jag låg på den.. Snart ska jag äta mat så jag lägger upp en härlig bild sen kommer en "bild-bomb"
Haha hoppade från en brygga galet kul synd bara att tiden gick fort till slutet skulle gärna kunnat sola mycket längre så mysigt att bara vara..

 Erica's sommarbild ser så fräscht ut , Love It! ♥


Morgon blir det samma ställe säkert synd bara att Elin ska åka iväg ( ' : kommer sakna dig gumman <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0