Mys!

Skulle gå ut men jag är sjuk, nyser hela tiden så jag ska bara vara inne har satt på mig mys-kläder och ska snart fika med familjen , mean girls är på TV:n , jag har ju sett den X antal gånger men kanske ser lite i slutet , juste ska göra iordning Té till min lilla halsbränna skulle sitta fint! Så en Almondy marängtårta med Marabou mjölkchoklad och en kopp té skulle vara perfekt exakt var det blir för fika idag , gud vad jag älskar mys!
Imorgon ska jag till stan med M vi ska fika och kanske göra något annat , jag har ju shoppat upp alla mina pengar så jag ska ju snåla så mycket som möjligt men jag har presentkort på Gina Tricot och jag tror jag ska köpa en tunika där annars väntar jag och juste mina leggins , jeansleggings därifrån har ju spruckit och det ska man tydligen kunna lämna tillbaka min kompis gjorde det så jag ska också göra det vem vill ha trasiga liksom? Hoppas på ett par nya.. Jag tror jag har bio-kort så det kanske blir bio vet att Malin vill det  ; )  



 
Dom här är så söta och passar till sommaren!
Från Gina Tricot: 149:-
...............
/Erica♥

Kommentarer
Postat av: frida

jag har en sån där rosa, skit söta :)

2009-06-16 @ 00:06:10
URL: http://ffriidzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0