Sommar Sommar Sommar ...

Ännu en solig härlig dag!
Hunnit med en massa så som:

Köpt bikini
Solat
Badat
Ätit onyttigt (A)
Gått ut med Totte
Ätit middag ute med mamma och syster
Tagit det lugnt
Handlat med mamma och syster √ 
 
Så här väll dagen sett ut om man skulle förkorta ner den men men kan berätta jag kom ner till badstället typ strax över ett om inte vid två sent men det funka , solade då och badade på luftmadrassen låg bara och njöt och flöt på vattenytan sen så gick jag upp sola åt wienerbröd som jag köpt med och juice ( : sen bara sola och bada mer och hoppade från bryggan sen gick jag hem bytte om och fixa mig , mötte syster och mamma och handlade och sen åt vi kinesisk mat hihi gott nudlatr med kyckling och även friterade kycklingar vid sidan om .. Jätte gott!


Imorgon ska jag väll sola? Sen hem och lämna och fixa mig sen gå till syster och vara barnvakt åt gudbarn sen vet jag inget mer om helgen kanske ska åka ut på Lördag till landet tar såfall tåget men vet inte än för då kanske jag shoppar lite i Eskilstuna får se .. Juste prata med moster eller mamma prata och jag vill gärna komma ut till henne hon bor jätte mysigt med båt och allt jag fråga om jag fick komma ner E och jag vill det så hon sa självklart så kanske någon helg här nu snart ska vi kanske ta och åka dit f*n va kul vi kommer ha det då! Hoppas Hoppas!
snart ska jag sova jag tänkte gå upp tidigt imorgon och baka men såg att vi inte hade allt hemma , typiskt så statiol funkar väll lika bra köper något där och går ner och solar och badar sen hemmåt..Bilder ska ni få nu!

Ännu ett litet Collage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0