En sammanfatting

Hej Bloggen nu har vi gett lite Fredags tips.. ( :
Glöm inte att skriva en fråga i vår lilla frågestund ..
Just nu är vi hemma hos Elin/mig och har lite släktfestfirande! Grattis Grattis Susanne♥,
Jag, Erica var i stan idag och handa en klänning samt shorts och necesär , så sött! Bilder kommer ..  
En klänning med dragkedja.. Festfin!
Nu sitter Elin och filmar och Erica vid datorn..
Vet ni Erica/Jag fick Gratis Godis idag hemskickat ( : jippie massa godis..
Såhär glad blev lilla Erica när hon fick brevet med massa godis!
Jag missa två samtal från mitt sommarjobb idag , inte bra :( hoppas dom hör av sig en annan dag!
Haha Elin nyss hemma hos mig ( :
Lite bilder från kvällen och från veckan:

 Massa videos kommer snart..

Puss från oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0