Hemma!

Hej Bloggen nu är jag hemma från allt , från stan till Barkarby och besök hos M som flyger till Italien inatt , om jag är avunsjuk!
Åkte till stan halv tio , mötte upp N då vi tog tunnelbanan in och han skulle till tandläkaren för att ta bort tandställningen därefter titta han på skjorta och jag titta "fönster-shoppa" har knappt några pengar kvar så jag ska spara!
Hitta lite som jag vill ha men jag får vänta lite så jag köpte ingenting , jätte skönt! Efter stan så åkte vi till Barkarby och åt på .... PizzaHut!! Favvo-stället! I love it! Massa pizza bitar och mjukglass till den som tar sommarbuffén , om jag var mätt.. Vi somna nästan på bussen hem!? I alla fall vi åkte till M och prata och var där ett tag , jag som skulle följa med henne men det var "för ont om tid" tyckte mina föräldrar , åhh vill med! Tänkt 14 dagar i Italien nu när det ändå är sämst väder i Stockholm :s aja nej då men nästa år ska jag åka hel klart!
Sen gick vi runt ett tag till och jag såg att klänningen jag köpte förut var REA på men jag lämna ju tillbaka den för den inte var min stil riktigt men vem vet kanske köper man den nu när den är på rea..
Och så nu är jag hemma! Här har ni mig med magvärk och frusen .. Är fortfarande sjuk , jätte förskyld..
Aja nu ska jag värma mig snart under täcket!

Juste tack M för att jag får låna din högtalare till mobilen , hade bäst nu gumman kommer sakna dig! ♥






/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0