Ett tag sedan ..

Hej Bloggen, det var ett bra tag sedan nu .. Så nu ska man hinna ikapp lite .. Vad har hänt ?
Jo i Onsdags åkte jag och Elin till stan och titta på saker jag köpte en tröja jag länge tittat på och nu hitta jag storleken det är linnet som stödjer AIDS forskningen, tycker tröjorna är värda och köpa och dom är även jätte fina!
Nu är det Måndag .. igen .. tiden går fort , här hemma planeras sommaren , vad ska man göra i sommar ? jag vill utomlands det står högst upp på "listan" men vi kanske ska åka och bo på hotell någontstans .. Aja firade midsommar på landet var mysigt, lugnt och skönt! Vädret var lite konstigt , upp&ner lite grann..
Men annars var det okej , jag belv sjuk på något konstigt sätt , jag mådde illa, huvudvärk och magvärk!? I två hela dagar och nu har det kommit tillbaka! Så jag är sjuk , mår jätte illa nu , vakna vid nio imorse och mådde illa tog sin tid att bara somna om igen.. ska visa lite bilder ..



Ger ett litet collage från midsommar, ska svara på lite frågor nu sen ut kanske? Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0