Söndag!? nu måndag

Hej bloggen tråkigt att jag är super trött nog hade hoppats på en jätte uppdatering juste imorgon tror jag M kommer hem hoppas det! Saknat dig gumman fyf*an vad vi har och snacka alltså och imorgon tror jag även E kommer hem kulkul .. ( :

Idag hade jag en mysig ute kväll med E vi träffades vädret var skönmt min vita jeans kjol blev outfiten och sen så gick vi till... McDonalds och tog en hamburgare och glass och satt vid uteserveringen och bara snacka det var ett tag sedan vi umgicks och jag tycker det är synd för förut var vi med varandra ständigt vi hade alltid kul tillsammans och alla minnen .. ja du : ) haha saknar det som F*N det var väll vårt samtalsämne för det mesta haha .. Jaja nu bablar jag lite om det ni tycker är tråkigt tänkte lägga upp foton skriva lite till sen sova!

Nej nu ska jag snart sova ska fixa med saker imorgon ska försöka hinna med allt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0