gårdagen:

Igår så hände det inte så mycket utan var med underbara Liisa och Elin , vi skulle hämta E's pengar och jag gick och lämna in min mobil på lagning nu efter ett bra tag så den kommer 1-3 veckor! Jaa!
Sen bytte jag min klänning , den svarta med dragkedjan till en storlek mindre , den var nämligen lite stor så nu passar den bra hela dagen gick ju rätt bra allt fanns och allt flöt på , thai-mat till middag och film-kväll med E och N på kvällen med kladdkaka och läsk och chips&dip! Mysigt..
 
Nästa gång det blir sol ska jag ha shorts, linne mina nya solglasögon och åka till ett ställe med sjöutsikt och köpa mjukglass och sola vid någon hamn , gud va mysigt , när dyker den upp? I veckan sa någon till mig! ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0