En förkortad dag med Erica..

Jag ska skriva om min dag med lite bilder..

E sov här och hon brukar ofta noppa min ögonbryn och jag fråga om hon kunde göra det för det var ett tag sedan sist.. Och hon sa att det var en självklarhet, det var verkligen något som behövdes , jag avskyr och göra det själv, blev ingen jätte skillnad men det är super bra tack för hjälpen ... Men det tog en lång stund och hitta pinceten , vääldigt lång tid , jag leta överallt , tog upp hela mitt smink från necessären och det såg ut så här....
 Helt kaos.. Tillslut hitta jag den i en påse :S ? Hihi


Senare åkte jag och N och handlade , han skulle handla högtalare till sin mobil och jag solglasögon :s , nu kanske ni tänker solglasögon i regn , men jag hade nämligen lagt undan dom , det var sista paret så jag bad dom lägga undan dom till idag så jag köpte dom. Färgen på glasögona är rosa dom är halv-stora men super fräcka ( :
 Lite halv-dåliga bilder men dom får duga, nu saknas bara solen så man kan inviga dom!

Jag och N kom hem med lite mat också men frågan är har ni hört talas om - toastade våfflor? Haha anledningen är enkel , om man inte har ett våffeljärn , mamma tog ut den till landet så får man klara sig på en toast"maskin" Okej dom blev inte äckliga men mer åt det degiga hållet tog en bra stund för dom att genom stekas..

Efter våffel ätande så åkte Jag&B&N till McDonalds även kallat "andra-hem" , B skulle äta så jag satt med dom , okej jag åt en hamburgare ( : jag fick ett glas utav B ( : ännu ett till!
Två i samlingen..

Och när jag kom hem chokades jag av glädje , tittar rekorden har stigt och frågorna har ökat! Hurra för Bloggen!
En del av frågorna ( : ♥

Ja , typ så har min dag varit! Jätte rolig och mysig men ikväll blir det nog mys med familjen tror det skulle va en rolig film idag , så det blir att krypa under täcket med TV:n på , jag är nämligen sjuk så jag känner mig hängig , nej nu är det mat hörs sen ♥

Puss och kram med kärlek från Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0