Vindruvor

Solig dag idag värsta miraklet jag njöt verkligen av solen. Fast jag var lite halv-dålig .. Fortfarande .. Men jag vakna vid strax över elva åt "frukost" haha grandiosa pizza och sen gick jag en längre promenad med Totte sen skicka jag iväg ett sms till M och fråga om hon ville med till Coop jag skulle ju handla idag och hon kunde det påvägen dit ser jag mina systrar ute och mitt gudbarn och  så jag fråga om inte Emil (mitt gudbarn) ville med och handla , så söt som han är så ville ha med mig ( ': så vi fortsatte promenaden mot Coop där möttes jag och M så vi gick och handla sen var M tvungen att gå och jag fick ett sms utav E och fråga om vi skulle göra något så jag sa jag är på coop kom hit , så hon kom blev lite inköp:
Balsam
Fil
Vindruvor
såpbubblor( till Emil) ( :
Läsk

Luftmadrass

haha lite konstiga inköp men balsamet var nödvändigt vårat tog slut igår .. ( :
Så efter det gick vi och satte oss i solen drack läsk och åt vidruvor och blåste bubblor ( :
Vi skulle kanske sola eller något men E var tvungen och gå hem så jag och Emil gick lugnt tillbaka , hihi skönt och bara vara ibland! Haha E och jag ska bada någon gång så vi köpte en Rosa badmadrass! Så när jag kom hem åt jag min fil och flingor och sen gick jag ut med Totte i solen nu sitter man här hemma och har tråkigt..
Ska hitta på något !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0