Erica svarar på frågorna!


 

Therese om Fråga på!:
vilken är den bästa filmen du sett ?
vad fick du ditt bloggnamn ifrån?
Erica svarar :
Hmm.. bästa film , den filmen jag och Elin har tillsammans är little man , så grymt roligt ett bra tips om man vill skratta!
Den ligger på toppen ( :
Namnet var väldigt oplanerat , vi båda älskar rosa har länge gillat det.. Många har ju sån där bild med socker på läpparna och vi skulle fota de och sen passa ju det bra till piinksugar ? Haha lite konstigt men jag tycker namnet är urgulligt!

Ika om Frågestund <3:
Hur länge har ni bloggat?
Hur skulle ni själva beskriva eran blogg?
Favorit sminkprodukt?

Erica svarar:
*Den här bloggen är ju nystartad så det är svårt och säga om den här bloggen men den här bloggen har vi haft i kanske två veckor nu? imorgon är det två veckor! Men har ju min egna som fyller ett år i septemeber? Så jag har bloggat snart i ett år , det är grymt kul och även lärorikt!
*Om jag skulle beskriva vår blogg skulle jag säga rätt mycket humor , vår humor , den är väldigt beskrivande och framförallt läsvärd ; )
*Hmm .. Jag älskar smink från Make up store , speciellt deras ögonskuggor dom blir jätte fina när man aplicerar dom på ögonlocken , så min favorit "produkt" är ögonskuggor , speciellt från Make up store!

susan om Frågestund <3:
bästa som hänt er?
hur många läsare har ni per dag?
hur länge har ni varit vänner?
kommer ni bra överens?
ert värsta bråk?
tycker ni om min blogg?
favoritårstid?

Erica svarar:
*Det var en svår fråga fått den frågan många gånger och jag kan inte bara säga en sak finns en massa .. Tex alla semesterresor, när mitt gudbarn föddes ( : , att jag träffa Liisa och alla fina minnen ( ' :
*Det är svårt att skriva ett visst antal eftersom bloggen endast funnits i två veckor men vi har många för att vara en nystartad blogg och det älskar jag!
*Sanningen är att jag och Elin är släkt min mamma är hennes mormor och min syster är hennes mamma , konstigt va? Jag är alltså Elins moster , jag vet folk funderar mycket på det där men det är så det är  hur sjukt det än låter så vi har kännt varann sen vi föddes ( :
*Vi båda har samma humor garvar ofta åt allt och det är det som gör att vi kommer överens, vi har nästan samma smak på allt så det är lätt och komma överens och vi har framförallt sjukt kul tillsammans!
* Vi bråkar sällan och jag kommer inte ihåg det värsta , säkert små tjafs sånt som löst sig fort så vi bråkar inte ofta vilket är väldigt bra!
* Absolut din blogg är jätte gullig och jag tycker om och läsa den brukar klicka in där ibland! Du skriver så bra!
*Sommaren solklart! Jag älskar sommaren , värmen massa glass umgås , grilla allt det där mysiga är bästa och göra på sommaren , Erica ♥ Sommar!

Rebeckq om Frågestund <3

hur långa är ni?
vad gör ni helst på fritiden?
favoritgodis? :)


Erica svarar:
* Jag är väldigt kort eller inte jätte men jag är strax över 160 har inte mätt mig på ett bra tag ska göra det någon gång men jag vill chokas och se typ 170 (A) haha
* Det jag helst skulle göra på min fritid är och ta med en kompis , eller kompisar gå och fika på mitt favorit café och bara fika och mysa sen shoppa loss och bara umgås det älskar jag!
* Lakrits och Choklad , jag skulle kunna leva på det , Haribo lakrits nappar och marabou mjölkchoklad! Absolut!
Liisaaa om frågestund <3
Vem är världens bäästa Liisaa???? =D <333
Erica svarar:
Den bästa Liisa är Ericas bästa kompis hon den lilla gulliga tjejen som Erica älskar , hon har också en underbar blogg! ♥
Den bästa Liisa i hela världen är alltså Liisa Jawara!

Anonym om Video mitt i maten!:
Hur länge har ni känt varandra?
Erica svarar:
* Som i frågan en bit upp , vi är släkt och därav kännt varandra hela livet! Super kul! :)

Anonym om Video mitt i maten!:
Vad brukar ni bada i, bikini eller baddräkt?

Erica svarar:
*Ja badar i bikini många baddräkter är super coola och fina men jag håller mig till bikinisar ( :

anonym om Video mitt i maten!:
Fick du bra betyg?

Erica svarar:
*
Faktiskt skapliga , jag var osäker till sommaren på mina betyg men det löste sig jag är nöjd för om jag ska vara ärlig har jag slösat bort tiden i skolan tog inte allt på allvar men betygen var bra , G i alla kärnämnen! Och resten G och VG ..

Sara om Video mitt i maten!:
Vad ska ni göra på sommarlovet / planer?

Erica svarar:
*
Här hemma planeras det kanske utomlands vilket jag hoppas på! Har haft den längtan länge annars ska jag kanske bo på hotell på Åland eller något annat roligt! ( :

Amy om midsommartipset:
ska ni göra något videoinlägg någn gång

Erica svarar:
*
Vi har gjort några ska lägga upp en snart från Midsommarafton! Men vi får bli bättre på det , jag ska göra massor hihi får försöka om ni vill det? Har några på min , absoluterica.blogg.se ( :

Emmelie om frågestund <3

Vad är eran favoritglass ;D


Erica svarar:
Favorit glassen är Twister, den har en härlig sommarsmak eller så är den andra favoriten en vanlig mjukglass med våffelstrut och karamell strössel! Mumms.. Åhh nu blev man sugen på glass! ( :


Hoppas jag svarat på det ni vill annars får ni skriva till lite , skriv gärna mer frågor älskar att skriva så det är bara fortsätta! : )♥

/Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0