Vad jag har på mig idag...

E har inte messat att hon är i närheten så jag hinner med ett litet inlägg nu, idag blev jag klar fort!
Nu ska jag visa dagens-klädsel!


Jeans-Killah
Vitt linne med silver paljetter- Polen

Körde på slapp den är inte direkt fin men det funkar in till stan.
Kanske ska köra som alla andra börjat , Facelook?

Blir bilder med jackan på också! Juste bloggen kommer va' tyst för min del i helgen eftersom jag åker bort hoppas Elin uppdaterar om hon är hemma någongång och har tid! ( :
Såfall kan jag be henne skriva lite från det som händer där jag är! Hihi...
Nu tänkte jag börja packa och sen gå ut med Totte , vad har man på fötterna idag?
Jag undrar om jag hinner svara på alla frågor kanske skjuter upp det ett bra tag till!
Vi ska in till stan och titta jag ska kolla på saker till mitt gudbarn och lite så hihi en midsommarpresent är väll inte fel ; )
Och jag skulle behöva köpa ett läppglans juste hitta min gulliga plånbok från Friis&Company imorse blev jätte glad!
Nej nu ska jag gå, Love From Erica ♥


Saknar dig M...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, ni har kommit till semifinal i min tävling! :D

2009-06-20 @ 19:21:10
URL: http://mteng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0